Himlen är svart så den matchar jeansen



Fått lite förfrågningar om jag inte skulle kunna skriva lite mer om vad jag gör om dagarna i mina inlägg, så självklart kan jag göra det. Er önskan är min lag!

Idag efter jobbet impulskörde jag och mami till Helsingborg för att utforska stan i det vackra vädret och göra en liten förshopping innan Göteborg. Det var ett mycket klokt beslut av oss om jag får säga det själv för jag hittade höstens hetaste plagg som självklart fick följa med mig hem. Nu blev ni allt nyfikna va?
:)
Självklart ska jag visa er vad jag pratar om senare, men nu ska jag dejta kudden ett tag, i'm a working woman you know. Hugs&Kisses

Btw, vad är bäst? Med lugg eller utan?


Postat av: Palm

Söta tjejen på bilden :)

2011-08-31 @ 19:22:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...