Ben&Jerry's new tastes



Som så många redan vet är Ben & Jerry mina favoritkillar (efter Anton såklart!)
och de är dem enda männen i världen som man kan lita på.  
Att erbjuda någon Ben&Jerry's är att visa kärlek och omtanke.
För min del så har de otroligt stor betydelse och kan bota allt. Min kärlek för deras glassar blir bara starkare och starkare.

Idag när jag var på stan så såg jag att de hade släppts två nya smaker i affärerna, jag är kanske lite efter med att märka detta men jag DOG lite när jag såg det! Fick ärligt talat tårar i ögonen när jag såg kokosglassen. :blush:
Kokos är det godaste som finns och tillsammans med Ben&Jerry's (som också är det godaste som finns) kan det inte bli något annat än PERFEKT!

Har tyvärr inte smakat de nya smakerna än men min underbara kille har lovat mig att köpa hem två stycken burkar tills på fredag!
Life is sweet!


Postat av: anton

Ahhhh kommer inte köpa dom på fredag :D :D <3

2011-03-09 @ 21:54:50
Postat av: Bessy

Din pappa då? :O

2011-03-09 @ 22:08:41
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: gustaf

hihi najs vill med ha :P

2011-03-09 @ 22:42:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...