New in ! - Details



Heeey, det var ju riktigt vårväder ett tag idag! Jag gillade det väldigt mycket. Vill ha vår NU
Aja, lite om vad jag gjort idag då. Kom precis hem och nu sitter jag med förlängda naglar och försöker skriva.. Känner mig halvt handikappad just nu. Vad har jag gett mig in på?

 Naglarna är kanske lite svåra att se på bilden men kollar man riktigt noga ska man nog kunna urskilja dem lite.
Är i alla fall supernöjd! Får bara hoppas på att jag vänjer mig vid att använda dem snart.
Btw, hittade en underbar dubbelring på stan idag. Look@picture!
Lovely!

Nu ska jag läsa lite historia och hoppas på att familjen snart kommer hem med lite mat till mig. Omnom!
TTYL


Postat av: Emil

Synd att du inte visar ditt ansikte för du är så söt :)

2011-03-22 @ 21:11:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...