Allt du behöver veta om mig och lite till



* Jag älskar Coca Cola Vanilj och Vimto, världens godaste drickor och alla som tycker något annat är mina fiender.
* Jag älskar att handla kläder, allt från färgglatt till svart.
* Jag älskar serien Desperate Housewives och kan se den 1000 gånger om utan att tröttna.
* Jag älskar att synas. Jag älskar att lyckas. Jag älskar känslan av lycka. Jag älskar att vara glad.
* Jag älskar Lasse Lindh och ALLA hans låtar. Han klassas lika högt som två av mina andra favoritkillar, Ben & Jerry.
* Jag älskar att sova länge länge på morgonen! Fast att vara vaken kan med vara ganska trevligt ibland.
* Jag älskar folk som man kan berätta allt för. Som t.ex. dig "A".
* Jag älskar att rita, måla, teckna, skissa,skapa och designa.
* Jag älskar rosa! Världens vackraste färg. Skulle älskat rosa även om jag var en kille tror jag.
* Jag älskar att känna mig omtyckt, saknad och älskad av folk jag gillar. Det finns inget bättre.

Jag älskar att imorgon kommer bli en fin dag! TTYL


Postat av: Bessy

Du glömde berätta att du älskar min blogg ;)

2011-03-04 @ 22:27:42
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...