Tampons for free

För någon vecka sedan fick jag hem ett paket från Tampons for free. Månadens samarbete var med ACO Intimate Care så fick med ett litet produktprov samt en rabattkod. Tycker att Aco Intimate Care verkar toppen då jag är väldigt noga med min hygien och intimhygienen är inget undantag!

Är antagligen inte bara jag som tycker att det är väldigt tråkigt att lägga pengar på tamponger så om ni också vill få hem gratis tamponger varje månad, gå in här och registrera er. (Nu kan man dessutom beställa tamponger i olika storlekar  väldigt billigt i Reddshop, men TFF är helt gratis). 

Gå in och registrera er nu!

 


Postat av: blä

fy fan vad äckligt

2012-12-05 @ 00:59:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...