JUICY NEWS



Kolla tablettasken, fick den av Junns idag helt random. Hon hade köpt present till mig för att hon kände för det, hur underbart är inte det? ♥ Thanks girl, jag älskar den verkligen!



ååh love it.
undies från newyorker (alla springer och köper omg)!!
har likadana i rosa men kan inte annat än älska dom i röda oxå fast att jag hatar rött !



Fyndade även lite andra kläder på newyorker.

Btw, förlåt för en skitdålig uppdatering, har inte varit hemma om dagarna.. Men nu är jag back on track!
Varit hos pappa idag, var ute i naturen och tog kort med Jonna.
talk to you later
xoxo


Postat av: Junnsan

Naw sis :D

Glad att du blev glad xD

fan bara att simon hade typ ätit upp alla :P men men du fick asken iaf :)

hihi love sis <3

2009-11-06 @ 09:33:56
URL: http://junnsan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...