boom shack-a-lak

Alla som har kikat lite i min blogg har ju knappast kunnat undvika att jag köpte TRESemmé för inte allt för längesen, och jag känner faktist skillnad redan. Jag har ändå inte använt det allt för många gånger men det är verkligen skitbra. Vi kommer nog bli bra kompisar jag och du, Tressan.

Hela morgonen har det stått stor städning på schemat ( gör fortfarande ) så jag har inte gjort så mycket mer än städat, städat och städat. Det känns som jag städar varje dag, eller iallafall en gång i veckan och ändå ser det bara värre och värre ut hela tiden. Hur kommer det sig? ( Jag kommer nog aldrig komma fram till något bra svar. )

 Klaxons - Gravity's rainbow remix    

xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...