Well isn't it delicious crazy way that I'm kissin'

Idag har jag varit väldigt produktiv. Jag har nämnligen städat min garderob, och det känns som att minst en tredjedel av mina kläder hamna i "slänga"-högen. Hade det inte varit för Anton skulle jag inte slängt ett enda plagg. Men men, efter att ha tagit mig tid att rensa idag så kom jag på att jag hade massor som jag aldrig använder och hur ont det än gör i hjärtat ska jag ta mig tiden att skaffa en...wait for it.... bloppis! Behöver nämnligen pengar så jag kan fylla på i garderoben igen. Något som hjälper mig lite på traven är lönen jag får någon gång under nästa vecka. Life is awesome.

Kvällen har spenderats tillsammans med min söta pojkvän och mina två favorit killar efter honom, Ben & Jerry. De fortsätter att göda mig med sina underbara glassar och de gav mig nyss en ny favvis. Ni förstår nog vilken.

Nu ska jag snart in i duschen för att sen krypa ner i sängen och se Billy Madison.

TTYL



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...