I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night

Imorgon slutar jag nian och det är nog en av anledningarna till att jag inte hunnit blogga nånting de senaste dagarna. Har haft fullt upp med spendera tid med klassen. Igår natt till exempel nattvandrade vi. Dock inget jag kommer göra om eftersom det mest kändes som jag var med i någon dålig version av "A Nightmare on Elm Street". Men men, ikväll blir det avslutningsmiddag och efter det ska jag och mina tjejer skaka rumpa på björket.



Såatteeeeeeeeeee, nu ska jag börja fixa lite inför kvällen och även om min kropp är full av myggbett och att jag är helt bränd över ryggen så ska det här fanimig bli en så jävla bra kväll!

Nu kör vi!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...