Tänk att jag någonsin skulle känna så här. Allting är bra, helt utan besvär

Ännu ett efterlängtat inlägg har landat på bloggen. Kan inte ursäkta mig nog för
min dålig uppdatering, men det är så svårt att hinna med när jag jobbar varje dag och är totalt slutkörd när jag kommer hem. Så fort jag har slutat jobba kommer det bli bättre, just wait.

spotify

My first kiss – 3OH!3 feat Ke$ha



spotify

The plot – St. John's Dance


Har precis börjat att packa lite lätt, imorgon åker nämnligen jag, Anton och hans familj till Rigeleje utanför Olseröd. Där ska jag för första gången i mitt liv tälta. Det blir nog...intressant? Kan berätta mer när jag kommer hem eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator när jag är där. Kommer hem igen på lördag eller söndag beroende på väder och sånt. Men nu ska jag packa vidare.

Puss & kram alla fina människor och ha en fin midsommar! ♥

Postat av: Frida

hej!



ett sånt halsband kostar 120 kr med 50 cm kedja och 130 med 70 cm kedja.



mvh frida

2010-06-24 @ 12:55:14
URL: http://fsmycken.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...