14th day - I'm gonna sing this song with all of my friends

Day 14 - A song that no one would expect you to love

Eftersom jag är i Stockholm just nu så har jag i förtid laddat upp med några tidsinställda inlägg så ni kan vara sysselsatta trots att jag är iväg (jag har nämligen inte datorn med mig)! Duktig har jag minsann varit. Antagligen sitter jag på tåget och har det trevligt med främlingen bredvid mig medan ni läser detta (om jag inte sitter själv såklart!) så jag hoppas att alla har det lika trevligt som jag denna fredag!

upd. Jag tog med mig datorn i alla fall så det hamnar kanske ett och annat "vanligt" inlägg här också!

Men men... Då ska jag ge er dagens låt också.
Nu är det så att de låtar jag tycker är bra oftast är min stil så att hitta en låt som inte låter som mig som jag ändå gillar var inte det lättaste. Men till slut kom jag på det! Dock tyckte Anton att denna låten också påminde om mig, men det säger han om allt som inte är screamo/metal.
En låt som ni inte tror att jag gillar (enligt mig) är...

I'm From Barcelona - We're From Barcelona




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...