Feather earrings

Då var jag hemma efter en "lång" dag i skolan. Börjar dock om 3 timmar igen men en rast på 4 timmar tackar man aldrig nej till. Måste bara säga att denna veckan har gått så sjuuukt snabbt! Imorgon är det fredagmys vilket betyder att det bara är en vecka kvar tills jag och mamma åker till Stockholm och efter det är det lov!
Herregud vad tiden går.

Men men... På tal om något helt annat så beställde jag hem två par öronhängen igår. (De på bilden under!) Verkligen superfina! Billiga var dem också! ;) Dock funderar jag på att sälja eller lotta ut en av var här på bloggen eftersom man var tvungen att köpa dem parvis.
Så är ni intresserade är det bara att höra av sig!
:)


Insåg precis att mina älskade Crunchys var slut. Kom nästan en liten tår i ögat...
TTYL


Postat av: Anonym

Vad går du för linje? :) svara gärna i ett inlägg

2011-04-07 @ 10:54:06
Postat av: meinalay

hur mkt då mat-ilda :D

2011-04-11 @ 17:27:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...