Jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut



Då var det ÄNTLIGEN dags för att få slappna av en liten stund.
Har varit en fartfylld dag idag så har knappt hunnit andas ut. Okej kanske inte så fartfylld, men you get it.
Har inte hunnit uppdatera särskilt mycket under dagen heller och tyvärr måste ni vänja er vid den dåliga uppdateringen.
Det är nämligen så att min skoldator har gått sönder så det är min gamla dator som gäller!
Ska gå till datorkillen imorgon och fråga efter en lånedator, man är sjukt handikappad i skolan om man inte har någon. Kommer inte åt någonting! That sucks.
Vi får hålla tummen på att han är i skolan imorgon och att han dessutom är snäll mot mig.
Jag är lite rädd för datorkillen, men det är en hemlighet! Sschh...
:blush:
Det är min skoldator jag menar i överskriften för er som inte förstod det.

Nu ska jag öva vidare på franskan och allt annat som jag behöver kunna denna veckan.
TTYL



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...