Panther

Idag slutade jag kvart i 12 och det satt verkligen fint!
Bestämde mig för att åka in till Kristianstad för att möta upp fina Anton så 5 minuter senare satt jag på tåget.
Träffade även Emil och lite annat folk som jag inte sett sen i november så det var ju lite trevligt :). 

Mmmmmmmmmmmmmmhm. Såattteeee...

Jag var shoppingsugen men det var inte killarna, men en liten påse fick i alla fall följa med hem! 
Blev en ny t-shirt med världens finaste blåa färg!
Såg den för första gången förra veckan men då tänkte jag vara sparsam. Kunde dock inte sluta tänka på den så nu bor den i min garderob, wiihoo!

Nu börjar det bli lite för väl mycket text här men ikväll kommer antagligen fler inlägg upp så
stay tuned!


Postat av: anton

kul att den åker in där och inte kommer där ifrån ;P

2011-03-09 @ 20:24:45
Postat av: Emil! YAO!

Anton: 1+



I'm hot you're not! Jävla hummat!

2011-03-09 @ 22:39:53
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-03-09 @ 23:05:57
URL: http://danielkl.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...