Iphone-tävlingen är:



Vad kul att så många ville vara med och tävla men nu är äntligen min lilla tävling avslutad!
GRATTIS TILL...

Emmy Dahl
Just nu är jag ‘arbetslös’ (Om inte skolan räknas som ett heltidsjobb förstås..) och har inte riktigt ekonomi att lägga pengar på sådana småsaker. Men mitt gamla skal till min Iphone är sönderslitet. Oftast finns det heller inte så många snygga skal att välja bland till Iphone 3 förutom på hemsidor som denna, så de som skaffat Iphone 4 har stor fördel där :/ Och Matilda, du vet att jag alltid är så snäll och hjälper dig med matten ;) (förutom när jag ställer idiotiska frågor till dig) och att jag alltid ställer upp på att plågas och fatta vidriga beslut mellan alternativ som du så ondskefullt kommit på!

Skriv adressen o.s.v till [email protected]!
Egentligen skulle jag vilja skicka iväg ett iphoneskal till er alla, men tyvärr funkar det inte så.
Som ett litet tröstpris tänkte jag därför lägga upp en ny tävling här så snart som möjligt,
stay tuned!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...