I'm just a prisoner of your love

Får väl erkänna att jag mår som jag förtjänar efter en Jesus Kristus-fylla (en sådan man inte står upp efter förrän på tredje dagen). Hade dessutom oturen att någon snodde min kära iPhone (läs: mitt liv) på puben så dröjer
nog ett tag innan jag beger mig dit igen.

Näe, nu ska jag inte sitta här gråtandes och spela fiolmusik. Istället tänkte jag välkomna alla mina nya besökare! Efter min debut på blogg.se's startsida över tredubblades min annars konstanta statistik. Så HEJ till er nya & jag hoppas att min halvtråkiga blogg inte gör er allt för besvikna. Jag har dock aldrig riktigt brytt mig om statistik,
jag vet liksom att jag inte är tillräckligt...

1. Snygg för att bli typ "bloggkänd"
2. Orginell
3. Typ... spännande?

Så ni får gärna ge lite guidelines liksom.
I'll be waiting!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...