New in!

Köpte för ett tag sedan denna grymma mockaväst med ryggen full av fransar. Kommer från märket Broken arrow och hittas på Carlings. Tycker att den är helt galet fin! Helt perfekt i sommar tillsammans med lite blommor i håret

Nu startar jag för övrigt bloggen PÅ RIKTIGT! Börjar nu och ska blogga varje dag hädanefter, eller i alla fall försöka! Så nu lovar jag er, med handen på hjärtat. Och jag ska börja dela med mig mera av mitt liv och inte bara skriva massa ointressanta inlägg. Förlåt för mitt dåliga bloggande, men ärligt talat nu. Nu lovar jag er.

Postat av: Linnea

Åh vilken snygg <3

2013-06-04 @ 18:35:56
URL: http://linnealiebig.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...