Latest Insta-moments

 
1. Kanelbullens dag firas med torra Konsumbakade kanelbullar och Idol. #TeamGabriel 2. Projekt "Fotovägg" är i full gångDetta kommer bli så hiiimla bra3. Mina biggest wanties just nu. Kan inte annat än älska Carin Wester's AW13, är så det kliar i fingrarna. 
 


4. Barnkalas i Skåne för lilla Nino som fyllde ett år. Resultat = ont i magen. Har nog aldrig ätit så många kakor på en och samma gång! 5. Nytt nagelgodis i form av Chanels' Black Satin (sen att jag biter på mina naglar och inte är något proffs på att måla de små liven är ju en annan femma)6. Antagligen det bästa citatet från Carrie Bradshaw. Att gå upp klockan 6 på morgonen är ingenting för mig. 
 
Nu vill jag ju inte påstå att jag är mer aktiv på Instagram än vad jag är här men där ploppar upp en och annan bild då och då som tyvärr inte kommer längre än dit. Btw. Projektet jag pratar om i bild 2 kommer ni alldeles snart få se, resultatet + fler lägenhetsbilder kommer nämligen upp imorgon (och kanske till och med en "dagens outfit"?!) så stay tuned!
 
 
 

Postat av: Carolina - Stall Assla

Halloj!
Nu har vi en veckans blogg uppe om du har lust att vara med! http://asslatjejerna.blogg.se/2013/october/veckans-blogg.html#comment

2013-10-04 @ 23:26:04
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Tilda

sv; Åh tack! Vilken fin blogg du har, fina bilder ♡

2013-10-08 @ 18:00:45
URL: http://www.tildawallinn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...