A NEW BEGINNING

Jag låter nog rubriken tala lite smått för sig själv, bloggis? Det blir bara bättre och bättre, faktiskt. Idag var jag inte helt lost innan skolan. Försov mig och grejer. Det är ett stort jävla plus känner jag, nat. Jag tycker om min klass massor. Och jag kommer sakna alla fett mycket när vi slutar 9an. Jag har varit sjukt arg och trött. Och det är jag fortfarande, fast det är på väg uppåt känner jag nu. Alltså uppåt in a good way!

Det luktar vinter på morgonen ibland. Inte bra, bloggis. För då är det snart höst. Höst är inte inte bra. Inte vinter heller egentligen. Fast det är fint med snö ju? Och julklappar är bra och julstämning är mysigt!!!! Jag gillar nog vintern ändå.

Jag har inte så mycket intressant att berätta faktiskt.. Jag har liksom varit uppslukad av skolan och inte kunnat tänka på något annat. Inte på skolan heller, nu när jag tänker efter? Vad har jag tänkt på då? Tyyp.. Ingenting.. Ingenting.. Och typ Adam. Känner mig verkligen som en levande, tänkande varelse nuförtiden! Mer som en zombie.

På tal om zombies så är det förvånansvärt många (typ tre) i på min msn som är förberedda på en zombieinvasion?!! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om saken? Jag känner att jag kanske borde kolla upp det. Liksom jag har ingen lust att dö direkt utifall detta nu skulle hända? Det gäller att alltid vara föreberedd, bloggis.

xoxo , missbuttercup.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...