YES, IT'S ALL POPPIN'

Som ni alla kanske märkt är jag i full gång med att fixa en ny design på min blogg. Ny header är på g och därför det ser ut lite som det gör just nu. Men det kommer så småningom. Ni får helt enkelt vänta, för den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge. Eftersom ni inte kan kolla på min annars söta design på bloggen får jag bjuda på lite bilder från vad jag köpte idag.



Hittade äntligen paljett tights som jag har letat efter mer eller mindre överallt! Och dom är helt brutalt snygga, men dom sitter lite skumt, sticks lite osv, men vill man vara fin får man lida pin! Blev även några nya vänner till mitt hår, en kofta, en grön/blå aktig tröja, silkes shorts och ett par mörkblå chinos.
Me like!

xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...