SHOW ME THERE'S A WAY TO BEAT THE MONSTER

Börjar med att skicka några sockerpussar till mina underbara vänner. ÄLSKAR ER. Några av er så mycket att det svider i hjärtat på mig bara jag tänker på det.

Morgonen var inte direkt trevlig. Jag försov mig. Inte så mycket. Men jag missa första lektionen. Jag kände ju att "Det här börjar ju bra! :)" på ett ungefär. Men sen upptäckte jag att det var en sån dag när man bara inte kunde vara annat än glad. Resten av dagen flöt förbi och efter skolan gick jag på stan med Jonna och drack superlyxchoklad. Det är alltid trevligt med lite vardagslyx.'

Vi kan ju även notera att jag antagligen kommer få VG i syslöjd since min äckliga syslöjdslärare inte ser någon talang i mig. Jag kan ju säga att jag inte ser någon talang i henne heller om jag ska vara ärlig.

Nästa fredag slutar jag skolan. Jag längtar. Men jag måste hinna med massa grejer innan. Och jag vet inte riktigt vad det är för grejer. Mitt minne är inte det bästa om man säger så. Men det blir nog bra ändå för jag har ju faktist en termin kvar att kunna höja mig i allt innan jag ska in på gymnasiet. Jag vet någon som är nervös!

Alltså jul. Jul jul jul. Det är sjukt. Allt går så fort. Jag hinner inte med. Känner att jag inte hinner ta mig tid att fatta beslut. Allt bara händer. Och jag vet inte hur jag vill ha saker och ting. Jag behöver tid. Jag tycker om att ha tid. Men tiden tycker uppenbarligen inte om mig.

Nej, nu pallar inte hjärnan mer dator. Dags för sängen känner jag!



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...