GOOD VIBRATIONS

WIIIIIIIIIIIEEEE INGEN MER SKOLA DET HÄR ÅRET INTE!?!? Oh, jag är så glad, så glad!! Och jag fryser som en naken hund. Men jag är glad! JÄTTEGLAD. Snart ska jag krypa ner i min säng och värma mig. För ah, det vill jag och det måste jag! Måste ju spendera lovet väl!

Och gissa vem som hade en underbar dag igår? Först hade jag det awesome i skolan med mina awesome människor. Sen blev det stan med dem och det var mysmysmys. På kvällen hade jag det awesome med mina andra awesome människor på björket. Mitt liv är alltså pretty awesome!

Imorgon blir nog också awesome! Ska nämnligen på bio och se 2012 med Alice, Henriksson och Erik.
Det är awesomeness på hög nivå ska ni veta!



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...