I BELIEVE IN MIRACLES

Blev en brutalt bra kväll igår. Började med att jag inte visste riktigt vad jag skulle göra men sen bestämde jag mig för att se när mina boys spelade på lussevakan på Markan. Det var ett bra val från min sida för dom var jätte bra och jag träffade även massa sötsaker där som gjorde kvällen riktigt mysig. Så därför skulle jag vilja tacka Grabbarna, Alice, Meina och Erik för att ni gjorde min kväll! ♥

Nu pratar jag med Erik, dricker choklad och lyssnar på Kill Paradise. Snart blir väl Erik trött så då får jag väl sjunga för honom. Han borde kanske sova då men jag får tvinga honom att prata med mig tills jag somnar iallafall. Så sjukt mycket bättre. Det synda just nu är att jag måste vara i skolan till halv 7 imorgon. Eller typ sju i alla fall. Ser jag ju fram emot hehe, not.

Efter en lång kväll igår känns det som jag har höst eller nått i hela kroppen. Jag är sjukt trött och vill bara ligga nerkrypen under mitt varma dunis. Bättre än så blir det nästan inte. Finns bara en sak som skulle kunna gör allt underbarare än underbarast och det är en stor superlyxchoklad.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...