NOLLNIO

Jag har alltid sagt att jag älskar snön men nu har jag kommit på en sak jag inte älskar med den: den gör att det blir halt och att jag halkar. Men snön är ändå underbar! Speciellt underbar nu när man har lov och allt. Det firar vi med en lista innan jag städar klart mitt rum.

 

Året
Hur har året nollnio varit för dig? - upp och ner ner och upp
Bättre än förra året?  - Ja det får jag väl säga
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - s!esta
Har du flyttat under år nollnio? - nehäru!

Har du hittat en ny låt som du älskar? - haha dagligen
Isåfall vilken? - knorr
Har du kysst en främling? - främling är väl att ta i

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - inte så mycket å hänga i julgran
Har du varit kär? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - edward och jag

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej.
Har någon i din släkt avlidit? - nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - njet
Varit i slagsmål? - Näeeehu

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - har jag
Isåfall vad? - pass
Har du skämt ut dig? - verkar vara kung påt
Har du ljugit för en vän? - ja
Har du varit ute en hel natt? - näe 
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jäss
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - jäää

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? västerskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? - hahh like I gave a FOCK
Hatar du ngn på din skola? - hatar ja
Har du gjort ngt framsteg? -  enorma om jag får säga det själv
Haft alla rätt på ett prov? - japp

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? -  ja
Har du förlorat en vän? -  ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja det vill jag tycka
Har du gått bakom ryggen på en vän? - ja
Har du ljugit för en bästavän? - mistakes before this summer
Har du haft en relation med en vän? - relation is an overstatement.
Har du många killkompisar? - Ja det antar jag



xoxo, missbuttercup


Postat av: Mummy

Fin bild!

2009-12-20 @ 20:05:42
Postat av: Matilda

Ja den är härlig :)

2009-12-21 @ 23:01:36
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Junnsan

SÅÅÅÅÅÅ SÖT BILD sis :D:D:D <3

2009-12-27 @ 13:58:30
URL: http://junnsan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha visst är den :) Jag var en gullig 12 åring :)

2009-12-28 @ 15:51:20
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...