PASSING TIME

Bara för att jag har så otroligt roligt och är så otroligt underhållande:

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - Åttan
Vad hade du för hårfärg? - Blondt
Hur lång var du? - 169 cm
Vem var du kär i? - Alex
Vad brukade du göra på fritiden? - Ligga hemma, vara med dåvarande bästisen.
Vilka umgicks du med? - Mest med Alex men i skolan var det Isabellälskling.
Hur såg du ut? Som en fjorton årig tjej brukar se ut.
Var allt bättre då? - Nej det kan jag väl inte påstå
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej.

Nu:
Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - Nian
Vad har du för hårfärg? Blondt med brunt i luggen
Hur lång är du? 169, woohoo inte växt
Har du någon pojk/flickvän? Sorry to say I'm not.
Vem är du kär i? - Kärlek, så över/underskattat och onödigt/väldigt nödvändigt. Kär klassar jag mig inte som.
Vad brukar du göra på fritiden? Träffa vänner, plugga som tusan, sover
Vilka umgås du med? Annie. Annie. Ida. Isabell. Jonna. Mest
Hur ser du ut? You tell me.

Har du..

Kysst någon? Ja
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Slagit ner någon? Neheru
Ljugit för en bra vän? Ja
Svikit någon? Ja
Fuskat på prov/läxförhör? Ja, men ett tag sedan.

Vem:
Kramade du senast? Tobbe
Sov du hos senast? Ida
Kan du lita på till 100%? mamma och mina bröder. Sedan mina vänner, de vet om det.
Är den finaste personen som finns? Svårt att säga.
Vill du vara med just nu? - Pass.
Ringde dig senast? Pappa <3
Skickade ett sms till dig senast? Meina hihi
Skickade du ett sms till senast? Annie.

Vad:

Drack du senast? loka
Köpte du senast? fika
Gjorde du igår? slappade.

Vad ska du göra imorgon? Gå i skolan sen hem och plugga. Mer vet jag inte än.
Vill du göra just nu? Duscha.
Åt du senast? Glass
Är närmast dig som är rosa? Täcket

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Kär, nej.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Jag tror det.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej.
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej.

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Guilty as charged.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov - Mja
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - Ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja.
Jag har fuskat i ett spel - Ja, har jag säkert.
Jag har struntat i ett prov - Nej, faktist inte

DÅLIGA TIDER

Jag kan inte svälja piller  - Jo.
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Jaaaaaa..
Jag har vaknat gråtande - Ja.
Jag har somnat gråtande - Ja.

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Säg nån som inte gör det egentligen
Jag har sett någon dö - Insekter räknas kanske inte.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja.
Någon nära till mig har begått självmord - Hoppas jag inte.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...