SVART ÄR INGEN FÄRG, DET ÄR SÅ MAN KÄNNER SIG.

                        
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var på s!esta
2. Höll du några av dina nyårslöften? Njaee...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nopps!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.
5. Vilka länder besökte du? Italien :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek. Det är nog det enda jag kan sakna ibland. Men bara på kalla vinternätter.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 27 mars, 20 juni
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen aning faktist
9. Största misstaget? Att inte ta vara på vissa saker/människor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag kan vara mästaren på att dra åt mig skador hit och dit, men det är ju inga allvarliga.
11. Bästa köpet? alla tröjor jag samlat ihop kanske..hehe...
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och skitsaker som typ godis
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp, ja.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Typ, Hela livet var ett disco - Markus Krunegård, Broken Strings - James Morrison , Nelly Furtado
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite både och tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Städat kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit inne och slöat
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj
19. Blev du kär i år? Jo.
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives <3
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna
22. Största musikaliska upptäckten? Alltså, öh. Vet inte riktigt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? data! haha.
25. Något du önskade dig men inte fick? hello kitty hörlurar
29. Vad fick dig att må bra? Förälskelser, Ida Manns, Isabell Axelsson, Annie Henriksson och Annie Nilsson
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson...typiskt nog.
31. Vem saknade du? Pass
32. De bästa nya människorna du träffade? Alice

Postat av: henke

Robert pattison OHHHH

2010-01-02 @ 16:42:31
Postat av: Matilda

Fett sexig!

2010-01-02 @ 18:45:43
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...