ALL I REALY NEED


                                                      cipielsklingsbeb.

Idag har jag tjänat 300kr. Rich bitch, I'm telling you.
Fast jag är skyldig Alex typ 60 kronor av dom.
Hehehehe vi åt lite (ehe) på Infinity för några dagar sen. 160kr i die.
Ahja, så kan det gå. Heh, men det var värt...

Igår kväll sov jag hos Beb. Det var jättebra. Ily Bib.
Imorse var jag iof tvungen att springa till sjön.
Fast jag var den enda som var där när jag kom dit. Synd för mig.
Bra för han, för han ville att jag skulle komma tbx.
Fast jag stannade vid sjön ändå och väntade.

Nu lyssnar jag på Tyler Hilton och dricker oboy.
Jag gillar inte kombinationen av oboy och bajs.
Han är bra. Fast det är ingenting jag erkänner.
Så är det med folk, bloggen. Ingen erkänner.

Jag har dock inga problem med det alls, bloggen.
För det skulle kännas ganska stört om alla gick runt,
helt random, och erkände massa saker, eller hur?


                        xoxo , missbuttercup



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...