HOW I USED TO BE

Jag såg precis en stor, ganska tjock kvinna gå förbi mitt fönster. Hon hade en stor rosa tröja och ljusgråa mjukisbyxor. Hon såg jättegosig ut. Jag vill att hon ska ligga på mitt golv så att jag kan lägga mitt huvud på henne och vila. No offense, jag har bara huvudvärk. Jag åt alldeles för mycket förut. Aja, jag ser fram emot att sommaren i alla fall så jag kan visa upp  min vackra kropp. Happyface. I'm a soldier now, fighting in a battle. Jag lyssnar på Spirit-soundtracket och dricker oboy och lasagne. Asbra mot huvudvärk. Nej, jag vet inte. Men det är gott..

Jag saknar Beb.. To you I'll always belong. But I can't stand the distance, I can't stand alone. Spirit-åtarna sätter sig på hjärnan. Dom är så vackra så jag måste skriva ner dom, bloggis. Beb och jag har inte pratat eller setts på länge nu. Inte pratat i alla fall. I don't know wich road that leads to you, but I'll learn. Because to you I'll always return. Vi sågs ju imorse, men det känns som en halv evighet sedan.

Jag måste plugga, annars kommer jag få ångest imorgon. Fast jag kommer nog inte plugga ändå.. För jag är inte pepp alls. Jag vill bara vara med Beb eller sova.



                 xoxo , missbuttercup

Postat av: Mum

Inte setts eller pratat på länge????? Hallau! Några timmar då eller????

Blev inget pluggande antar jag. Hur gick det???

2009-06-03 @ 13:28:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...