NOT EVEN MISS BUTTERCUP

Vet du vad jag tror, bloggen? Jag tror såhär: Att ibland går vissa saker helt enkelt inte att fikza. Som typ om man känner att man har en riktigt dålig hårdag. Då är det helt onödigt att ens försöka få det fint? Det är ju bara slöseri. På alla sätt. Dels slösar man massa tid på att försöka fikza håret. På den tiden skulle man till exempel kunnat sminka sig eller göra någonting annat. Och det är ju också slöseri på håret och hålla på och platta det, föna det, borsta, kamma, spraya, tupera!!? Fatta vad det sliter. Sliter somfan.

Det är så sorgligt, bloggen. Det är så sorgligt när saker skiter sig. När man misslyckas med saker. Det gör mig så ledsen, förstår du. Jag ville så gärna och så mycket. Men under vissa perioder glömmer man att hålla löften. Under vissa perioder glömmar man helt bort sig. Men när man sviker sig själv, det är då man har misslyckats allra mest. Och då borde man skämmas.



                                                          xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...