BRACE YOURSELF CAUSE I THINK I'M FALLING FOR YOU

Tittade på anslagstavlan idag. På onsdag, 4 November. Där stod det något.
Som jag länge inte haft någon tanke på.
"07.40-09.00 klädsim"
HAHAHA. vad äre frågan om.
Ska jag gå upp brutalt tidigt för att sen gå och vänta på att få sjunka som en sten till botten med kläderna på, likt en dränkt katt. Hilarious. Låter inte som en super bra idé måste jag säga.

Förövrigt får ni inga nya bilder förrän jag har fått långt hår igen.
Typ lika långt som det var innan, hellst längre.
Nu är det bara kort och man kan inte fixa det på något sätt eller vis.
Jag visar mig helst inte ute heller, nej. Så det jag gör på dagarna efter skolan är väl typ att sova, sitta här framför datorn, äta, titta på TV, plugga och sova lite till. Asum! Nej, jag samlar faktiskt krafter.
Krafter till att orka med denna terminen och samtidigt höja mig i de flesta ämnena. 
Dessutom regnar det brutalt mycket så vem vill gå ut då?



xoxo,
missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...