DE FICK MIG GLÖDHET OCH FRUSEN, MEN DET FICK GÅ ÖVER SOM INGENTING ALLS

Karlskrona igår var great. Lars Winnerbäck var super bra,fast att jag bara hört typ 4 av hans låtar.
Andreas Grega var det inget fel på heller, otippat men sant.
Jag föredrar dock Lasse Lindh , helt klart min favvis.
Hur mycket jag än skriver kommer jag inte kunna återskapa känslan av hans låtar, det går inte att beskriva...

Jag är trött. Brutalt trött. Och jag måste tvätta håret och måla om naglarna. Annars blir det inte bra. Det vill vi inte! Så jag borde kanske göra det.. Eller struntar jag bara i det och sover istället.
Sover bort resten av hösten. Just nu är det så mycket höst det bara kan bli.
Och det märks. Det märks på allt och alla. Jag känner att jag tröttnade på hösten för flera år sedan.
Jag finner faktiskt ingen som helst glädje i att sitta i ett grådaskigt mörker.
Det gör nog ingen.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...