SO THROW DIAMONDS IN THE SKY, WE'LL STAY GOLD FOREVER

Jag har haft en helt undebar helg med mina brudar!
I fredags var det bara helt super mysigt och igår var vi på bio och såg New Moon. Jag grät mer eller mindre hela filmen men det var det mer än jag som gjorde.
Idag var jag på träning, sista gången denna terminen så får börja ut och gå ett tag så jag inte sitter hemma och bara göder mig själv.
Jag har dock en känsla av att det kommer bli så ändå.
Bättre helg får man iallafall leta efter.
Jag har världens bästa vänner, seriöst, helt sjukt bra ♥

Världen är väl rätt jävla bra ändå? I alla fall den värld jag lever i. Nästan jättebra. Allt verkar lösa sig på ett eller annat sätt. Om man tänker efter riktigt noga. Det är bra. Det gör mig glad. Jag har man kanske en egen värld. En egen värld som är mycket bättre än alla andras värld. Det måste vara jättebra. Världen är jättebra. När man väl ger den en chans.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...