AND EVERYTHING IS GOING TO THE BEAT

Bloggen kommer från och med nu ha ett lite annat syfte.
Jag ska radera min bilddagbok. Tycker att den är sjukt ovärd.

Jag har blivit sjukt stressad, bloggis!!! Det är bara några månader till jag ska välja till gymnasiet!!?!? Jag vet inte alls vad jag ska välja! Det är bud på internationella men tänk så kommer jag inte in!!! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Jag känner att hösten gärna kan fortsätta i två år till eller något sådant. Bara för det så måste jag lyssna på Lasse Lindh ♥

Jaja, jag erkänner att jag precis har fattat att man kan sätta in sånna där hjärtan. Pinsamt det blev nu. Genast.

Jag älskar verkligen att sjunga. Älskar älskar älskar verkligen. Om jag hade varit modigare så hade jag lätt börjat ta sånglektioner igen. Och typ sjungit hela tiden. Jag mår så bra av att sjunga. Fast jag kan inte sjunga inför folk. Det är så pinsamt. Jag ska aldrig utsätta mig själv för det igen. Även fast jag önskar att jag kunde, bloggis.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...