FOR TOO MANY TIMES

Do you remember what I was when we first met?
I'd built walls around my heart, gated them, and thrown away the key.
I had been hurt, I told you from the beginning.
I'd been used, tricked, played with, but most of all, hurt.
I thought it best to never fall in love again. So I locked my heart.
 
Jag har nog aldrig hungrat så mycket efter kärlek, hungrat efter närhet och hungrat efter någon.
Som en fin vän sa en gång, "bara ha någon att skicka små gullsms till då och då". Att slänga iväg ett sms för att träffa någon. Behöver inte vara kärlek, ett förhållande, endast någon att hålla om. Sitter och drömmer sig iväg till landet ingenstans.
Jag vill se mina fingrar flöda efter ord som förklarar vad jag känner, men istället sitter jag här.
Helt blank.
Helt tom på ord och helt tom på sätt som förklarar en känsla. Denna känsla. Eller alla dessa känslor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...