I FOUND YOU IN THE OCEAN BLUE, FAKE SKY

Snart är det jul!!!!! Och jag typ avlider av förväntan, haha!? Nä, men jag vill ha jul NU!! Fast det synda med julen är att det alltid är mycket roligare innan jul än på själva julafton. Då blir man lite såhär: "Ehm.. Jah.. Men det var det!" Och ah, nä.. Men jag är pepp ändå!!!

Nu är det så awesome att jag försöker göra fler saker samtidigt. Datorn, smsa, sminka, fixa håret, klä på mig, städa mitt rum. OCH DET FUNKAR INTE ALLS?! Hahaha, och kallt är det, ska du veta bloggis! Men jag känner att jag ska klara detta ändå, haha.

Och imorrn börjar praon på wokhouse. Det kommer bli awesome med min söta Meina vid min sida hela dagarna. Det kommer gå super bra!

Har äntligen fått prata med Adam igen. Det är verkligen något jag har saknat. Pinsamt men sant.



xoxo, missbuttercup


Postat av: yourstörstaFAN !

ha så roligt på praon. !

btw, jag är ditt största FAN !

hihihi<3

2009-10-18 @ 22:23:42
URL: http://alicedagar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...