IF YOU CAN'T LIVE WITHOUT ME, WHY AREN'T YOU DEAD YET?

Utbildningsmässa idag. Alltså nästan ALLA min älsklingar kommer vara där i min närhet. Jag tänker inte rabbla upp dom, bloggis, för dom vet själva vilka dom är. Hoppas jag i alla fall.

Det är nog dags att jag börjar fixa mig. Har ingen lust att se onödigt ful ut, fakitskt. HAHA. Fast att jag lyckades försova mig rejält. Jag måste hinna sminka mig massor idag. Det är en sådan dag, helt enkelt. Och jag måste klippa mig. Jag undrar när mitt hår läker? En sak är säker, jag måste skaffa ny hårinpackning. Snarast.

Skriver mer sen..

Jag kan ju säga såhär.. Det regnade. Det regnade mycket. Jag missade Her Bright Skies. Jag fick träffa mina älsklingar. Det var bra. Sen kom dom nämnligen och åt hos mig.
Jag kan ju säga direkt att jag älskar Isabell väldigt mycket. Och sätt1 vi pratar på är det bara vi som kan behärska. Och Ida. Och Annie. Och Annie. Jag hade världens bästa boob-connection med dom. (oslagbart) Och jag fick träffa Jonna!! Det känns som det var så sjukt längesen. Fast det blev bara jättesnabbt.♥



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...