STOP MESSING WITH MY HEAD

Jag är så bra på att klaga. Jag skulle nog kunna klaga på vad som helst. Alltså objekt. Inte människor. Sånt måste man passa sig för, bloggis. Man ska inte klaga på folk, det är dåååligt. Det kan faktiskt ha förödande konsekvenser. Oj vad vis jag är ibland

Jag är trött. Jag har ont i huvudet. Klaga mer.
Nej. Men ikväll ska jag skriva ett litet föredrag.
Imorgon orkar jag inte tänka på. Eller ah..
Jag har ingen aning om vad jag ska göra då egentligen.
Men det blir säkert något jobbigt. Lol.

Jag hatar när folk är äckligt lyckliga. Jag hatar att se äckligt kära par som sitter på busshållplatsen och råhånglar. Jag hatar när folk tittar varandra djupt in i ögonen och tror att dom kommer hålla ihop resten av livet. NEJ, DET KOMMER NI INTE! Jävla retarderade hundar. Kärlek är ett tillstånd som man snabbt och lätt kan glida in i och lika snabbt och tvärt ramla ut ur. Kärlek är så himla waist of time.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...