THE SUN SHINES WHEN I SEE A SMILE ON YOUR FACE

Utan datorn på en dag hinner man sova ett flertal timmar när man kommer hem från skolan. Utan datorn kapar jag en tillfällig kontakt med mina kära och bekanta.

Jag är trött mer eller mindre hela tiden. Fast vem är inte det. Jag fick MVG på mitt föredrag på engelskan idag. Det var ganska oväntat. Men nu känns det riktigt gött. En sak som inte är lika gött är att jag inte kommer få MVG i syslöjd. Jag kommer sänka mig efter att ha haft MVG i 2 år. Hur kul känns det? Fuck off. Så känns det. Jag har tydligen inte utvecklats utan istället blivit sämre. Awesome verkligen! Fuck off, som sagt.

Jag lyssnar på en låt där dom spammar orden "spank it". Jag gillar det. Förövrigt så svarar inte Adam på mitt sms. Alternativ: Han är arg. Han är trött. Han är busy. Han har inte sett det. Eller allting på samma gång. Bree bree blev det nu. Och det var inte han som skrev till mig. Jag har fortfarande dåligt samvete.

Jag kan ju säga direkt att jag älskar Isabell väldigt mycket.
Vi ska på stan på fredag och det kommer bli awesome!



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...