YOUR PRECIOUS NIGHTMARES

Och jag måste vässa min klor, helt klart. DET BÖRJAR BLI IRRITERANDE DEN HÄR JÄVLA SKITEN. Det där var inte ett klagomål, jag läxade bara upp mig själv. Jag har varit lite för snäll, förstår du bloggis.

När jag cyklade hem idag satt jag och tänkte på hur mycket jag älskar dig, mitt lilla fuckface. Och jag ska verkligen aldrig mer vara dryg trots mitt humör! Ehm.. Okej, jag kan lika gärna ta tillbaka detdär direkt för jag kommer inte kunna hålla det, det vet du lika bra som jag! Mitt lilla sockeransikte, vilken tur att du finns ändå!? Skulle inte klara av att vara i skolan utan att veta att du alltid fanns i min närhet, Isabell.

Men ahja. Jag har druckit julmust idag. Mer har jag inte att tillägga. Förutom att jag kan ju direkt säga att jag ska krypa ner och sova nu. Jag är trött och jag har sjukt ont i min hjärna. HAAHA. Men julmust är bra. Jag kanske borde dricka lite till..?

xoxo, missbuttercup


Postat av: isabulle :)

aww, gulle dig!

jag älskar dig big mac ! <3

2009-10-20 @ 22:14:33
URL: http://iisabellaxelsson.blogg.se/
Postat av: missbuttercup

aww och jag älskar dig min fetmabulle <3

2009-10-21 @ 09:10:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...