It's better to light a candle than to curse the dark.

Idag bar det av till Väla med Mutti. Har inte varit där på ett tag så det blev några påsar som fick följa med mig hem, jag tänkte visa innehållet i dom lite senare (om ni vill).

Hade besöksrekord idag, 219 besökare. Jag blir så himlans glad! Puss allihopa

Lyckades få fram en bild på mitt nya linne iallafall.

Ett sånt där som varenda en har nu… gina-linne liksom!  Men jag gillar det. Det äger. Som jag säger till allt nytt jag köper. Men ni fattar.

Mycket mer än såhär hade jag inte o säga just nu så, heis.


Postat av: Birgitte

awesome bilde, og herlig design ! :)

2010-04-06 @ 23:18:49
URL: http://isdrotning.blogg.no
Postat av: Madden

Hejsan!

Slumpade förbi din blogg. Man får mycket inspiration från andra bloggars layout. Men säger hej när jag ändå är här och kikar. =O)



Ha en bra dag.

Pözz & Kram Maddan

2010-04-07 @ 13:17:36
URL: http://mizzMaddan.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...