keep on rocking in the free world

Påsklovet 2010 är snart föralltid slut och det har faktist vatt ett rätt bra lov..



Idag så sken solen riktigt starkt in genom fönstret när jag vaknade. Låg och mös med min Anton en stund och det var verkligen en sådan stund som är värd att älska. Efter att han hade stuckit drog jag på en av de sista danslektionerna innan uppvisningen som är i maj. Hela maj kommer att vara underbar känns det som!

Nej nu ska jag nog gå och snylta i mig lite mer ananas och kolla ett avsnitt av Greys Anatomy! Har blivit helt fast i det. Ananas alltså. Jättekonstigt verkligen, jag som hatade det förut. Menmen.

Hoppas alla har haft en bra dag, tjingaling.


Postat av: ante :)

sweet baby :)

2010-04-11 @ 22:00:28
Postat av: blogg med stil

Sv: Ja frakten ingår. :) är du intresserad?

2010-04-13 @ 16:06:47
URL: http://bloggmedstil.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...