Back in business

I fyra dagar kunde jag hålla mig borta från bloggen och redan efter fyra dagar har jag nya krafter och ny insperation! Så nu är jag äntligen (?) back in business! Missed me?

Igår var jag och en massa annat fint folk på Björket. Var jättekul, verkligen! Sean Banan var där och sjöng (dock ingen höjdare) och det blev en alldeles för sen söndagsnatt för min del. Är fortfarande ganska sliten trots att jag har sovit bort all min lediga tid idag. Det är först nu som jag tar mig tiden att ha lite luciamys. En varm kopp mint-te står och ryker brevid mig och ett avsnitt av "Ung och bortskämd" väntar. Ha en bra kväll!
Xoxo,
missbuttercup


Bild ifrån förra årets lucia när jag och mina fina tjejer var samlade.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...