Bye bye 2010 - you are never coming back

Sista dagen på år 2010, känns konstigt. Var har detta året tagit vägen? Tiden har bara sprungit iväg. Vad ska år 2011 bjuda på då? Det återstår att se. 
Nu tänkte jag bjuda på början av en års resumé precis som förra året. Sånt brukar kunna vara lite fint.

Januari:






Jag inledde året i ren lycka tillsammans med mina fina tjejer och på tolvslaget blev jag även tillsammans med min fina pojkvän Anton. Mitt nyårslöfte var att sluta handla som en besatt, men det lyckades jag bryta redan efter 4 dagar. Storstädning of doom stod på schemat under hela januari men istället åkte jag fram och tillbaka till Vinslöv för att träffa Anton så städningen fick vänta. Jag var på 16+ Björket för första gången i mitt liv vilket ledde till en av de bästa kvällarna på länge. Jag pluggade även något extremt för att lyckas få de betygen jag behövde för att komma in på rätt linje. Jag var mer trött på snön än vad jag någonsin varit förut!

Februari:






Jag och Annie fyllde 16 och blev därför firade av de andra tjejerna i gänget. Det blev ett kak-kalas utan dess like! Ungefär samtidigt som min födelsedag började Coca Cola Vanilla säljas igen och jag blev som ett litet barn på julafton, you gotta love that shit, right?! Jag skrev mitt första nationella prov och tiden bara rusade iväg. Alla hjärtans dag kom och den spenderades med min sötmos, jag fick underkläder med paljetter på (redan efter 1 månad och 14 dagar visste Anton vad jag gillade)! Jag spenderade mer och mer tid med honom och jag njöt av varenda sekund.

Mars:





Jag började ta kontakt med en gammal vän och det kändes som vi aldrig hade slutat prata. <-- Det plus att solen började skina igen gjorde att jag mådde på topp! Jag såg Alice in Wonderland i 3D med min familj och jag fick gåshud deluxe flera gånger! Jag fick starkare känslor för Anton och jag insåg att det var äkta kärlek. Mitt i allt solsken började det snöa igen och humöret sjönk, dock trotsade jag snön och började använda vårkläder trots kylan! Dessutom fick jag syn på ett par Jeremy Scott Wings skor och jag var fast!

To be continued...


Postat av: Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...