Första december ♥

Eftersom det är första december idag tänkte jag komma i lite julstämning genom att kolla igenom gamla julkalendrar. Hur mysigt?! Här under har jag listat upp vilka julkalendrar som har varit från och med 1994. Var det förresten någon som såg den nya julkalendern imorse?


Postat av: jag

lätt diselråtterna :D

2010-12-01 @ 14:08:52
Postat av: Millan

Trevlig lista det här, gamla minnen väcks verkligen till liv! Tycker att de senaste 4 årens kalendrar har varit kissekassa :P Stackars dagens barn som måste stå ut med sånt skit! Tacka vet jag Pelle Svanslös, Julens hjältar, Kaspar i nudådalen och Dieselråttor och sjömansmöss! Jag har alldrig sett Mysteriet på Greveholm... antar att jag får göra det...

2010-12-01 @ 15:46:47
Postat av: Bessy

Jag har nog ingen favvis :P

2010-12-01 @ 17:02:09
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: alice

pelle svanslös är lätt min favorit ! :)

2010-12-01 @ 17:30:41
URL: http://alicedagar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...