ugly-face.jpg

Igår klippte jag mig. Det blev kanske inte som jag tänkt mig om man säger så men det blir det aldrig när jag är hos frissan så jag ska inte deppa ihop totalt (som förra gången). Dock ser det ungefär likadant ut som då.

Cirka 19 timmar, 10 minuter och 6 cola vanilj burkar senare har jag fortfarande inte visat mig ute utan mössa eller håret uppsatt. Så för att inte vara så otroligt tråkig och bara klaga så tänkte jag låta er kika på lite gamla bilder, varnar känsliga tittare blablabla osv.




 (var as cool för jag hade precis fått rastaflätor med pärlor, awesome)



(och som ett fint litet avslut på mitt bildregn blir det en liten helkroppsbild)

(jag menar checka vad man hittar innanför det röda området, och nej det är inte den enda bilden där jag gjort denna miss)


Det var allt för denna gången, i hope you enjoyed!
TTYL, missbuttercup


Postat av: Mummy

Fick ett gott skratt! Du är så söt gums! Den sista var bäst

2010-02-27 @ 23:02:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...