vad vore jag utan dina andetag?

Idag blev det till att köra en "snabb" liten runda till CenterSyd med min boyie och min söta lilla moder. Köpte en ny mascara, en myströja, ett par leggings, en tub bh fylld med paljetter (awesomeness!) och ett par vårskor. Försökte förgäves hitta en ny kärlek men jag hittade verkligen ingenting som ens var i närheten. Men imorgon är en ny dag med nya äventyr, så vem vet om jag hittar något då som får följa med mig hem.


Nej, nu ligger min Anton så sött här breve mig och väntar på att jag ska krypa ner hos honom. Blir en tidig kväll ikväll för vem äre som har skola imorrn vava? Inte jag iallafall, utan han!
Hihi, ne nu dör jag av hans söta små ljud, åh...
Måste krypa ner breve honom.

Godnatt folket.
Sweet dreams, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...