No time to think of consequences


Jag märkte nyss att det verkligen är kaos i mitt rum, storstädningen of doom kan jag säga att det blir väldigt snart. Fast jag har faktist börjat lite kan jag ju säga. Städat garderoben, rensat min hylla med smink, rensat bland alla mina hårgrejer och bland mina smycken. Ni märker ju alla att jag har gjort ett stort steg. Men det förändrar inte att det är kaos. Jag lovar att det kommer bli FRESH när jag är klar med det.

Just nu lyssnar jag på MGMT på högsta volym och bara allmänt gillar läget. Blir så sugen på sommaren när jag lyssnar på dem. Och för att inte tala om S!esta!



Imorgon blir det nog till att dra till Kstad med Anton. Egentligen är det inte en så bra idé eftersom jag alltid lyckas hitta något att kära ner mig i, nu när jag lovat mig själv att inte köpa mer kläder. Vi får se hur bra jag lyckas med det löftet. Aja, jag får offra mig för hans skull och om jag väl hittar något är det ju bara för mig att önska mig det när jag fyller år. Inte länge kvar nu !

xoxo, missbuttercup


Postat av: Mummy

Ser fram emot att få se det nystädade rummet!

2010-01-03 @ 23:50:35
Postat av: Matilda

Tro mig, det gör jag med.

2010-01-04 @ 21:44:45
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...