glamorous



VA! Redan onsdag, vad hände med det här lovet? Inte många dagar kvar nu ju. Känns som jag var i skolan igår, va ledsen jag blir nu. Jag måste läsa. Jag måste städa. Jag måste göra klart mitt hemprov. Men jag orkar inte.
Är sjukt trött, somnade vid halv 3. Who cares. Blir iallafall en himla chill dag idag! Tv och sömn blir det nog för hela slanten, jag orkar inte röra en fena. Life is sweet.

Hade btw besöksrekord tack vare Paris Hilton! Det gillar vi.

xoxo, missbuttercup


Postat av: V.I.P nr 1

vadå läsa? :o

och vad låg rekordet på? (: <3

2010-01-07 @ 18:06:20
URL: http://iisabellaxelsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha måste läsa till so provet och sen måste jag dessutom göra hela kapitel 4 klart i matte så jag är fit for fight när jag ska göra provet :) rekordet låg på 79 stycken :) <3

2010-01-07 @ 20:24:12
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...