he was the cutest thing i've ever seen in my life

Ända sen jag såg en kille jag inte minns vad hette gjorde en lista i sin blogg om de snyggaste/sötaste tjejerna han tyckte så har jag funderat på att göra samma sak. Fast med killar då. Såklart.
Så nu är det dags!

Alla som känner mig vet redan vem jag har som etta…

... CHANNING TATUM.
Givetvis. Kolla in:

ALLTSÅ? Världens mest perfektaste ansikte?????????
Okej ja jag vet, smink blablabla. Men alltså……………. ne……………………………… Kolla ögonen.
One word – PERFECT.

Vidare till 2an.

Cam Gigandet! D-r-e-g-e-l.
Ingen har väl missat honom i OC? Eller Twilight? Eller Never Back Down? Helt sjukt snygg kille. Yum.

Och så trean...

Dam-dam-DAAAA! Paul Walker.
Okej han är 30+ men still HOTHOTHOT. Hetaste rollen har han ju helt klart i “Into the blue” men “Fast and Furious” ligger ju inte långt efter! Och här har vi ett leende som verkligen är OSLAGBART. Fast ögonen… Oh my. Helt blå och helt… WONDERFUL! whooo

Fjärde plats går till...

Ganska så JÄTTE otippat. Joe Jonas i Jonas Brothers. HAHA. Lite roligt ändå men han ser verkligen sjukligt bra ut i vissa lägen. Fast här har vi en personlighet som också spelar väldigt stor roll. Sjukt rolig kille! Det gör honom fett snygg!

Och så till snyggingen på femte plats...

Robert Hoffman! Yeeesyesyes.
Ni har väl sett She´s the man? Och Step Up 2 the streets? Mmm. Han är nice.

Sen finns det ju givetvis massa fler… Som t.ex. Kevin Zegers, Robert Pattinson, Leonardo Dicaprio, Chace Crawford, Milo Ventimiglia, Adam Brody, Zac Efron, Johnny Knoxville, Jared Padalecki, Jensen Ackles, Alex Pettyfer och sååå… inte heeelt otippat - Brad Pitt och Johnny Depp (NÄR DOM VAR UNGA DÅRÅ. Grr).

Heuheuheu.
Nu är klockan snart 00.00 och jag tänkte krypa till kojs.
Vet dock inte om jag kan somna än men man får hoppas på det bästa.

xoxo,
missbuttercup


Postat av: Junnsan

JOHNNY !!!! my love

2010-01-19 @ 10:35:18
URL: http://junnsan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...