In the club, the hommies call me redfoo hefner.

Gårdagen var helt galen! Tack alla som kände för att sprida med sig lite av sin glädje för det var en av de bästa kvällarna på länge tack vare vissa. Icke att förglömma, mina älskade brudar!


( omg kolla så kort mitt hår var för nån månad sen, i die )

Känns helt ofattbart att skolan börjar imorgon redan. Lovet har bara flygit bort och jag har praktiskt taget inte gjort någonting förutom totalstäda mitt rum känns det som. Har umgåtts med lite folk, och nyår då. Jag är inte alls redo för skolpressen, nationella prov och att söka till gymnasium om endast några veckor.. Fast mest fruktar jag ju att jag inte jobbar upp mina betyg nog denna terminen för att komma in på den linje jag vill. Det är så grymt mycket som hänger på bara ett par få månader, och jag har ingen tid för att masa mig längre, jag har ingen tid för att tro att allting ordnar sig med tiden - för tiden rinner ut. För var sekund. Den praktiskt taget springer ifrån mig.

xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...